I. Generalitati
Termenii si conditiile generale  de mai jos se vor aplica vanzarilor de catre SC MARMO GLASS SRL (denumit in continuare “Vanzatorul” prin intermediul magazinului virtual/website-ul www.marmoglass.ro catre Cumparator, persoana fizica sau juridica, dupa caz (denumita in continuare “Cumparatorul”), a bunurilor afisate pe site-ul Vanzatorului, precum si furnizarii serviciilor adiacente prestate de catre Vanzator (de ex. Servicii de livrare). Marfurile ce fac obiectul comertului prin intermediul prezentului website vor fi denumite in continuare “bunurile” sau “produsele”.
Prin incheierea contractului de vanzare la distanta (bifarea casutei cu ”Am citit Termenii si Conditiile MARMOGLASS” inainte de lansarea comenzii sau de plata acesteia), de catre Cumparator cu Vanzatorul, Cumparatorul declara ca accepta in mod expres termenii si conditiile de mai jos si se obliga la respectarea acestora.

Folosirea, accesarea, utilizarea sau navigarea pe acest site de catre vizitatori si utilizatori implica acceptarea termenilor si conditiilor prevazute mai jos.

II. Descrierea produselor
Toate descrierile, specificatiile, reclamele, imaginile (atat cele printate cat si cele de pe website-ul Vanzatorului) si mostrele Vanzatorului sunt prezentate cu titlu informativ si au scopul de a da o reprezentare aproximativa a produselor. Pot exista diferente intre mostrele etalon si produsele livrate deoarece fiind produse naturale, nu pot fi controlate in mod direct de catre Vanzator sau Furnizorii acestuia. Fiind un produs unic si natural, doua placi din piatra nu vor fi niciodata identice.

Cumparatorul declara in mod expres ca a fost informat si ca accepta urmatoarele:
a. toate descrierile,imaginile ( atat cele printate cat si cele de pe internet) si mostrele Vanzatorului pot oferi exclusiv o reprezentare aproximativa a produselor;
b. produsele sunt naturale, exista diferente intre loturi variatii geologice in ceea ce priveste culoarea, marcajele, textura, dimensiunea;
c. toate tipurile de piatra naturala sunt intr-o anumita masura poroase si trebuie impermeabilizate conform incadrarii;
d. unele produse se pot zgaria sau ciobi usor astfel incat trebuie acordata o atentie sporita manipularii si transportului de piatra naturala;

III. Preturi:
Preturile afisate sunt bazate pe costurile curente ale produselor comercializate si nu includ TVA. TVA-ul se adauga la momentul intocmirii comenzii pe site-ul Vanzatorului, conform legislatiei in vigoare la data comenzii.
Niciun produs nu are costul de livrare inclus in pret.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile afisate pe website, nefiind obligat sa anunte in prealabil intentia de modificare a acestora. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va modifica in nicio situatie preturile unei comenzi active si pentru care a fost incasat un avans de la Cumparator.
In cazul in care pretul unor produse comandate, dar pentru care nu s-a incasat un avans de la Cumparator, se schimba, Vanzatorul va trimite o notificare prin care il va informa pe Cumparator, care va avea posibilitatea de a se retrage prin transmiterea unei instiintari Vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea notificarii cu privire la modificarea pretului.

In cazul pieselor speciale atipice/sablonate se va percepe o taxa suplimentara in valoare de 40% fata de costul comenzii transmise de catre client ( prin piese atipice/sablonate se intelege o piesa ce nu are forma unui patrat sau dreptunghi-comanda ce in mod uzual se introduce de catre Vanzator intr-un tabel excel pe baza caruia piesa se debiteaza in Atelier).

Pretul produsului comandat este cel afisat la data confirmarii comenzii de catre Vanzator si are o valabilitate de 24 de ore de la comunicare. Pentru a mentine valabilitatea rezervarii, Cumparatorul se angajeaza sa efectueze plata avansului in perioada de valabilitate sus-mentionata. In caz contrar rezervarea va fi anulata, iar marfa va reveni in stoc, disponibila pentru vanzare. Pretul comunicat la data confirmarii comenzii va include toate taxele aplicabile, precum si pretul aferent serviciilor de transport, in cazul in care se solicita transport prin intermediul Vanzatorului. Costul de transport este mentionat separat pe comanda/factura proforma.

A. Plata
Comenzile se achita intotdeauna integral inainte de livrare / ridicare din depozit / atelier/showroom.
In cazul produselor care nu se afla pe stocul Vanzatorului si fac obiectul unei comenzi speciale Cumparatorul va achita un avans de 40% din pretul acestora la momentul plasarii comenzii, iar restul de pret se va achita de Cumparator cu cel putin doua (2) zile inainte de data anuntata pentru livrare.
Plata de catre Cumparator in contul bancar al Vanzatorului va fi considerata valabila doar dupa incasarea sumelor corespunzatoare in contul Vanzatorului.

B. Disponibilitatea bunurilor/produselor
Daca bunurile se afla in stoc in depozitul Vanzatorului, atunci vor fi eliberate din depozit in vederea livrarii in termen de 2 zile lucratoare, cu excluderea zilei de efectuare a comenzii. Timpul de livrare a bunurilor depinde de metoda de livrare selectata de catre Cumparator.
In cazul in care bunurile Vanzatorului nu se afla in stoc din orice motiv, Vanzatorul va notifica Cumparatorul cu privire la acest lucru si il va instiinta cu privire la o data anticipata la care produsele vor fi disponibile pentru a fi livrate.
Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele nu sunt disponibile pentru a fi livrate la momentul plasarii comenzii de catre Cumparator.

II. Etape tehnice pentru incheierea contractului
A. Selectare produs
Pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi, se apasa butonul “adauga in cos”
Dupa adaugarea unui produs in cos, Cumparatorul va fi redirectionat in cosul de cumparaturi, unde poate actualiza cantitatea produselor adaugate in cos sau elimina produse din cosul de cumparaturi. Din cos poate finaliza comanda sau se poate intoarce in magazin pentru continuarea cumparaturilor.
Valoarea costului de livrare se adauga automat la valoarea comenzii.

B. Trimiterea comenzii
Daca are deja cont in magazinul online al Vanzatorului, Cumparatorul se poate autentifica cu adresa de email si parola pentru a folosi informatiile privind livrarea si facturarea existente in cont.
Daca nu are cont, Cumparatorul isi poti crea un cont nou completand datele necesare sau poate opta pentru “trimite comanda fara sa te inregistrezi” – comanda rapida, fara a isi crea un cont pe site-ul Vanzatorului.

C. Facturare
In urmatoarea faza, Cumparatorul va trebui sa completeze datele de facturare. Astfel, are optiunea de a comanda in calitate de persoana fizica, juridica sau asociatie, prin completarea campurilor aferente tipului de persoana.

D. Ridicarea produselor se face personal, de la showroom-ul/depozitul MARMO GLASS/ Strada Industriala nr 12- Constanta

E. Alegerea modalitatii de plata.
Marmoglass va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
-Ordin de plata bancar
-Card bancar in showroom-ul Marmoglass
-Numerar in showroom-ul Marmoglass
Vanzatorul va emite, pe baza informatiilor detinute de acesta si a celor furnizate de Cumparator, o factura pentru bunurile livrate.

F. Finalizare comanda
Dupa ce Cumparatorul si-a exprimat acordul prin bifarea optiunii “Sunt de acord cu clauzele contractului la distanta si utilizarea tehnicilor de comunicare la distanta”,  va apasa butonul “Trimite comanda” iar comanda sa va intra in curs de procesare.
Dupa trimiterea comenzii, Cumparatorul va primi un email de confirmare din partea Vanzatorului, referitor la receptionarea comenzii. Ulterior,Vanzatorul va mai transmite un email de confirmare a procesarii comenzii lansate de catre Client.
Odata lansata comanda online, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) precum si cu modul de operare al Vanzatorului. Orice comanda confirmata de Vanzator, implica Vanzatorul si Cumparatorul intr-un contract la distanta.
Momentul încheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv, al incheierii contractului de vanzare cu persoana juridica, îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare din partea Vanzatorului.

IV. Reclamatii.
Marfa se verifica la livrare, inainte de a iesi pe poarta fabricii. Dupa acest moment nu se mai accepta nici o reclamatie din punct de vedere calitativ sau cantitativ.
In cazul in care livrarea este realizata de catre firma noastra, beneficiarul are obligatia sa verifice marfa la predare. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Marmo Glass nu isi asuma responsabilitatea in cazul montarii neadecvate a placilor.
Dupa montare este obligatorie aplicarea unor solutii profesionale de impermeabilizare. De asemenea, recomandarea noastra pentru exterior este granitul, celelalte materiale nu au aceeasi rezistenta in timp.
Comanda lansata pentru trepte, glafuri exterioare de marmura si calcar, este raspunderea cumparatorului.

V. Declaratie de consimtamant.
Declar ca sunt de accord ca S.C. MARMO GLASS S.R.L. cu sediul in Constanta, Soseaua Industriala nr. 12A, CIF: RO15485737, inregistrata la Registrul Comertului Constanta cu J13/1893/ 2005, sa prelucreze datele mele personale, specificate in prezentul document, in vederea trimiterii de oferte, declaratii de conformitate, instructiuni de folosire, precum si alte informatii in legatura cu tranzactia efectuata.
Consimtamantul este un act voluntar, eu avand dreptul sa-l retrag in orice moment, printr-o notificare scrisa, trimisa/depusa la sediul Marmo Glass S.R.L.
Am luat cunostinta de faptul ca MARMO GLASS S.R.L. se angajeaza sa nu foloseasca datele communicate, in alte scopuri decat cele stabilite in prezenta declarati, cu exceptia celor prevazute de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European

VI. Orarul de functionare.
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara de luni pana vineri in intervalul 8-17. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Orarul de functionare este 08.00-17.00 de luni pana vineri si sambata de la 08.00 -12.00